Pravila programa

1.1.Super Kartica d.o.o. Sarajevo,Ložionička broj 16 , MBS: 65-01-0492-14, ID:4202007740006 (dalje u tekstu: Super Kartica) voditelj je programa nagrađivanja lojalnosti pod nazivom Pika Kartica program ili skraćeno Pika Kartica program (dalje u tekstu: Program).

1.2. Ova Pravila Programa (dalje u tekstu: Pravila) uređuju odnos Super Kartice kao voditelja Programa te svake osobe koja dobrovoljno sudjeluje u Programu kao njegov član.

1.3. Članovi Programa obavezni su se upoznati s ovim Pravilima kao i ostalim dokumentima na koje se Pravila pozivaju. Važeća Pravila dostupna su u elektroničkom obliku na stranici www.pikakartica.ba u rubrici O programu – Pravila programa.

1.4. O svakoj izmjeni ovih Pravila Super Kartica će članove obavijestiti objavom na stranici   www.pikakartica.ba.

1.5. Svakom upotrebom Pika kartice, koju izdaje Super Kartica kao potvrdu o članstvu u Programu, član konkludentnim radnjama potvrđuje da prihvaća Pravila važeća u trenutku korištenja karticom, kao i ostale dokumente na koje se ona pozivaju.

1.6. Ova verzija Pravila primjenjuje se od 01.05.2024. godine (prethodna verzija je važila od 1.2.2015. godine).

2.1. Svrha Programa jest (1) omogućiti članovima Programa da kupnjom i/ili upotrebom proizvoda i usluga partnera Programa, kao i sudjelovanjem u promotivnim aktivnostima organiziranim unutar Programa, ostvare različite pogodnosti kod partnera Programa i (2) obavještavati članove Programa o njima prilagođenim ponudama Super Kartice i/ili partnera Programa, sve na temelju njihovih potrošačkih navika i interesa u okviru Programa.

2.2. Transakcijama ili kupnjama kod partnera Programa, kao i sudjelovanjem u promotivnim aktivnostima organiziranim unutar Programa, članovi stječu nagradne bodove, odnosno BONUS MARKE u skladu sa Pravilima nagrađivanja. Sto (100) nagradnih bodova odgovara jednom (1) BONUS MARKI. BONUS MARKA predstavlja nagradni iznos koji član može iskoristiti kod partnera Programa u ograničenom razdoblju. Jedna (1) BONUS MARKA odgovara vrijednosti jedne (1) konvertibilne marke. Član samostalno odlučuje kada će i kako u okviru Pravila Programa iskoristiti svoje BONUS MARKE.

2.3. BONUS MARKE nije moguće kupovati, pokloniti ili na drugi način prenositi, izuzev iskorištavanja BONUS MARKI za donacije u okviru Programa. Nije dopušteno trgovanje BONUS MARKAMA.

2.4. BONUS MARKE moguće je iskoristiti isključivo kod partnera Programa i to prilikom kupnje robe i/ili usluga, odnosno kao donacije kod partnera Programa. BONUS MARKE nije moguće isplatiti ni pretvoriti u novac. Pika kartica nije platežna kartica.

2.5. Sve pogodnosti Programa, uključujući nagradne bodove i BONUS MARKE, navedene su u Pravilima nagrađivanja koja su dostupna na stranici www.pikakartica.ba te sadržavaju informacije o partnerima Programa i obračunskim razdobljima, vrijednosti i načinu obračuna nagradnih bodova i BONUS MARKI kod partnera Programa i druge informacije u vezi s nagrađivanjem i pogodnostima Programa. Pravila nagrađivanja mogu se u svakom trenutku promijeniti. Izmjena Pravila nagrađivanja ne predstavlja promjenu ovih Pravila.

2.6. Članovi Programa mogu kod partnera Programa ostvarivati različite pogodnosti, a ovisno o njihovim potrošačkim navikama, dodatnim podacima i iskazanim interesima te ostalim obilježjima iskazanim u okviru Programa. Super Kartica i/ili partneri Programa mogu članu odbiti dodijeliti pogodnost i oduzeti (poništiti) mu dodijeljenu pogodnost. Dodijeljene pogodnosti mogu se oduzeti (poništiti) ako se utvrdi da (a) ih član nije pravodobno iskoristio ili (b) ako je član kršio Pravila i/ili Pravila nagrađivanja i/ili druge uslove partnera Programa koji se primjenjuju na članove Programa ili (c) su članu pogodnosti dodijeljene greškom ili (d) je član zbog bilo kojeg razloga vratio ili zamijenio kupljeni proizvod/uslugu koja je bila uvjet ostvarivanja pogodnosti.

2.7. Samo članovi koji daju tražene podatke te Super Karticu uredno obavijeste u slučaju njihove promjene mogu ostvariti sve pogodnosti Programa. Određene pogodnosti Programa dostupne su samo putem mobilne aplikacije .

2.8. Dodatne pogodnosti mogu se ostvariti učlanjenjem u Pika Kartica klubove. Više informacija o Pika Kartica klubovima, njihovim pogodnostima, kome su namijenjeni i uslovima učlanjenja dostupno je putem stranice www.pikakartica.ba.

3.1. Osoba koja želi postati članom Programa obvezna je popuniti pristupnicu za Program na prodajnom mjestu partnera ili se registrovati putem mobilne aplikacije.

3.2. Pristupnica se popunjava u skladu sa uputstvima navedenim na samoj pristupnici. Popunjavanjem pristupnice podnositelj daje zahtjev za članstvo u Programu te bezuvjetno prihvaća ova Pravila kao i ostale dokumente na koje se Pravila pozivaju.

3.3. Super Kartica može prihvatiti samo valjano popunjenu pristupnicu iz koje može utvrditi identitet podnositelja. U slučaju sumnje u neispravno ili neistinito popunjenu pristupnicu, Super Kartica može zatražiti dodatne informacije od osobe navedene u pristupnici. Osoba čiji su podaci navedeni u pristupnici smatra se njezinim podnositeljem. Članstvo u Programu je besplatno i na dobrovoljnoj osnovi. Super Kartica možda neće biti u mogućnosti pružiti neke ili sve pogodnosti (usluge) iz Programa ako podnositelj zahtjeva za članstvo u Programu uskrati pojedine tražene podatke u pristupnici.

3.4. Izdavanjem Pika kartice (fizičke ili elektroničke) Super kartica prihvaća pristup člana u Program, a Pika kartica služi kao dokaz članstva u Programu. Pika kartica nije prenosiva i njome se može koristiti isključivo član na kojeg ona glasi.

3.5. Član je dužan Super Kartici bez odgode prijaviti krađu ili nestanak svoje Pika kartice te sam snosi štetu koja mu može proizaći iz neovlaštenog korištenja njegovom Pika karticom. Zabranjeno je kopirati Pika karticu.

3.6. Član se može koristiti svojom Pika karticom u skladu sa ovim Pravilima te isključivo za potrebe Programa.

3.7. Privremene Pika Kartice omogućavaju privremenu mogućnost sakupljanja nagradnih bodova i BONUS MARKI u Programu, do pristupa u Program. Ako u razdoblju od četiri (4) mjeseca od prve upotrebe privremene kartice član nije pristupio u Program, ona se ukida, a sakupljeni nagradni bodovi i BONUS MARKE se poništavaju.

4.1. Članovi Programa mogu biti isključivo punoljetne fizičke osobe s prebivalištem u Bosni i Hercegovini. Članovi programa ne mogu biti obrtnici ni pravne osobe.

4.2. Svojim članstvom u Programu članovi se mogu koristiti isključivo za lične potrebe, odnosno potrebe svojeg domaćinstva i/ili obitelji, uz predočenje vlastite Pika kartice.

4.3. Nakon pristupanja Programu i izdavanja Pika kartice član dobiva i pripadajući Pika Kartica račun na kojem se bilježe transakcije/kupnje, nagradni bodovi, BONUS MARKE i druge pogodnosti koje je ostvario kod partnera Programa. Član može imati samo jedan Pika kartica račun. Super Kartica ima pravo spojiti ili ukinuti dodatne račune istog člana u bilo kojem trenutku.

4.4. Članovi Programa saglasno mogu svoje Pika Kartica račune povezati tako da se sve pogodnosti povezanih članova bilježe na jedan zajednički račun te pritom jedan član postaje glavni član, odnosno nositelj zajedničkog računa. Povezivanjem računa određeni podaci povezanih članova postaju međusobno dostupni (upućujemo na naša Pravila privatnosti). Ako za određenu pogodnost nije drugačije predviđeno, od trenutka povezivanja računa članova u jedan zajednički račun, svim pogodnostima, uključivo i BONUS MARKAMA prikupljenim na zajedničkom računu, samostalno raspolaže svaki od povezanih članova.

4.5. Članovi čiji su računi suglasno povezani u zajednički račun mogu u svakom trenutku istupiti iz zajedničkog računa. U tom slučaju sve pogodnosti, uključujući i BONUS MARKE koje su u trenutku istupanja bile na zajedničkom računu ostaju na zajedničkom računu, odnosno dostupne isključivo nositelju zajedničkog računa (glavnom članu) i drugim povezanim članovima.

4.6. Član prihvaća odgovornost za sve radnje učinjene njegovom Pika karticom. U slučaju gubitka ili krađe Pika Kartice član je obvezan prijaviti nestanak odmah nakon saznanja na info telefon 080/022-228 ili e-poštom na adresu info@pikakartica.ba.

4.7. Članovima se omogućava pristup njihovom Pika Kartica računu kroz koji mogu upravljati svim funkcionalnostima Programa te svojim ličnim podacima. Svaki član samostalno određuje lozinku za svoj Pika Kartica račun. Član je dužan držati lozinku tajnom. Sve radnje koje se učine s pristupnim podacima (lozinkom) člana, smatraju se radnjama tog člana.

4.8. Super Kartica ima pravo isključiti iz Programa svakog člana koji se najmanje jednu (1) godinu nije koristio svojom Pika karticom.

5.1. Popis partnera Programa koji sudjeluju u Programu i kod kojih članovi Programa ostvaruju pogodnosti dostupan je u Pravilima nagrađivanja na www.pikakartica.ba. Partneri Programa mogu se u svakom trenutku promijeniti.

6.1. Super kartica kao voditelj Programa obrađuje one lične podatke koje je prikupio od članova Programa prilikom učlanjenja (u pristupnici ili putem mobilne aplikacije) te one podatke koje je prikupio o članovima tijekom njihova korištenja Programa.

6.2. Pravila privatnosti Pika kartica Programa (dalje u tekstu: Pravila privatnosti) dostupna su na web-stranici www.pikakartica.ba i pružaju više informacija o tome kako se obrađuju lični podaci članova, o zaštiti ličnih podataka, o pravima članova u vezi s njihovim ličnim podacima, o razdoblju čuvanja ličnih podataka i ostale povezane informacije. Izmjena Pravila privatnosti ne predstavlja promjenu ovih Pravila.

7.1. Članstvo u Programu prestaje (1) ukidanjem Programa, (2) istupanjem člana, (3) isključenjem člana.

7.2. Super Kartica ima pravo u svakom trenutku ukinuti Program, kao i izmijeniti bilo koji element Programa. Program se ukida od trenutka naznačenog u odluci Super kartice o ukidanju Programa.

7.3. Član ima pravo u svakom trenutku istupiti iz Programa. Član može istupiti iz Programa odabirom opcije iščlanjenje iz programa u administraciji profila na Pika kartica mobilnoj aplikaciji ili tako da uredno popuni Zahtjev za istupanje iz Programa (dalje u tekstu: Zahtjev) te ga pošalje u skladu sa uputom na Zahtjevu ili pozivom na info telefon 080/022-228. Istupanje se provodi u razdoblju od trideset (30) dana od trenutka kada je Super kartica zaprimila uredan Zahtjev za istupanje iz Programa.

7.4. Super kartica može bez posebnog ili prethodnog upozorenja isključiti člana iz Programa (1) u slučaju sumnje da član krši ova Pravila ili dokumente na koje se ova Pravila pozivaju ili (2) ako je to potrebno kako bi Super kartica udovoljila ugovornoj ili zakonskoj obvezi ili (3) ako su njegovi podaci očito neispravni te (4) u drugim slučajevima predviđenim ovim Pravilima.

7.5. Danom ukidanja Programa, odnosno danom istupanja člana, odnosno danom isključenja člana član trajno gubi sva svoja članska prava, uključujući pravo na sve do tada stečene pogodnosti i uključujući BONUS MARKE.

8.1. Osim u slučaju namjere ili krajnje nepažnje, Super kartica ne preuzima odgovornost za štetu (materijalnu ili nematerijalnu) nastalu (1) zbog propusta zbog kojeg član nije bio obaviješten o pogodnosti te ju nije mogao ostvariti i/ili (2) zbog nedostatka kod proizvoda i/ili usluge partnera Programa, i/ili (3) zbog greške u radu Pika kartica sistema te krivo dodijeljene pogodnosti (uključujući krivo dodijeljene ili oduzete BONUS MARKE), i/ili (4) zbog nestanka ili umanjenja BONUS MARKI ili drugih pogodnosti uslijed neovlaštenog pristupa Pika Kartica sistemima (kompjuterski hakerski napad i slično), i/ili (5) zbog krađe, gubitka, kopiranja ili drugog neovlaštenog korištenja Pika Kartice ili Pika Kartica računa te tamo dostupnih BONUS MARKI ili drugih pogodnosti, i/ili (6) zbog situacije u kojoj se privremeno nije moguće koristiti pogodnostima Programa u pojedinoj transakciji/kupnji kod partnera Programa i/ili (7) zbog radnje ili aktivnosti samog člana Programa, a što uključuje i radnje trećih osoba kojima je član dao broj svoje Pika Kartice ili omogućio pristup Pika Kartica računu. Cilj Super Kartice kao voditelja Programa je da svi članovi imaju ispravne informacije o pogodnostima Programa, kao i da članovi mogu uredno ostvarivati svoje pogodnosti kod Partnera Programa. Pri tome Super Kartica kontinuirano surađuje s Partnerima kako bi ti ciljevi bili ostvareni te poduzima dodatne aktivnosti u slučaju prigovora članova Programa vezano uz ostvarivanje pogodnosti kod Partnera Programa. Neovisno o tome, Super Kartica ne odgovara za eventualne propuste Partnera Programa te su Partneri Programa samostalno odgovorni za svoje poslovanje i poštivanje prava potrošača.

8.2. Super Kartica ne preuzima odgovornost za tačnost podataka navedenih u pristupnici člana te moguću štetu (materijalnu ili nematerijalnu) koja može nastati po toj osnovi.

Pravila privatnosti

1.1. Ovo su Pravila privatnosti (dalje u tekstu: Pravila privatnosti) programa nagrađivanja lojalnosti pod nazivom Pika Kartica program (dalje u tekstu: Program).

1.2. Donosi Super Kartica d.o.o. Sarajevo, Ložionička broj 16 , MBS: 65-01-0492-14, ID:4202007740006 (dalje u tekstu: Super Kartica) kao voditelj Programa te kontrolor obrade Vaših ličnih podataka.

1.3. Ova Pravila privatnosti uređuju pitanja obrade vaših ličnih podataka kao članova Programa te općenito zaštitu vaše privatnosti kao članova Programa. Vaši lični podaci ključni su kako bi se mogla ostvariti svrha vašeg članstva i ciljevi Programa te kako bismo vam omogućili korištenje i pristup svim pogodnostima Programa.

1.4. O svakoj izmjeni ovih Pravila Super Kartica će članove obavijestiti objavom na stranici www.pikakartica.ba.

1.5. Za pitanja u vezi s Pravilima privatnosti, svojim ličnim podacima ili zaštitom ličnih podataka možete se obratiti našem službeniku za zaštitu ličnih podataka putem e-adrese: info@pikakartica.ba.

1.6. Ova verzija Pravila privatnosti primjenjuje se od 01.05.2024. godine (prethodna verzija je važila od 01.02.2015. godine).

2.1. Obrađujemo one lične podatke koje ste nam dali prilikom učlanjenja u Program te koje smo prikupili tijekom Vašeg članstva u Programu (komunikacija s nama, prikupljanje i korištenje pogodnosti).

2.2. Obrađujemo sljedeće lične podatke:

  • vaše osnovne podatke kao članova Programa:
    ime, prezime, adresu, datum rođenja, spol i kontaktne podatke (mobitel i e-adresa), i to početne koje ste nam dali prilikom pristupanja kao i kasnije eventualne promjene;
  • vaše dodatne podatke (ako ste nam dali posebnu saglasnost):
    podatke koje ste dali u Pika klubiću - planirani datum porođaja, datum i godina rođenja djeteta te spol djeteta;
  • podatke o transakcijama kod partnera Programa ako se koristite svojom Pika karticom: datum i vrijeme transakcije, prodajno mjesto, potrošeni iznos, način plaćanja, u nekim slučajevima, odnosno kod nekih partnera Programa elektronički račun kupnje te informacija o kupljenom proizvodu ili usluzi zajedno s količinom;
  • podatke o vašem članstvu u Programu i korištenju pogodnosti Programa:
    datum učlanjenja u Program, podatke o povezanim Pika Kartica računima, podatke o članstvu u Pika Kartica klubovima (npr. Pika klubić), podatke o ostvarenim pogodnostima Programa (npr. o ukupno prikupljenim nagradnim bodovima i BONUS MARKAMA u obračunskom periodu, iskorištenim pogodnostima, kuponima i sl.);
  • podatke o novostima i ponudama koje smo vam poslali: u nekim slučajevima slanja novosti i ponuda možemo imati saznanja o tome kada ste zaprimili spomenutu poruku i drugu statistiku u vezi s elektronskim kanalima komunikacije (e-pošta, SMS/Viber, mobilna aplikacija i dr.).
  • ostale podatke o vašem korištenju Programa:
    informacije o odabiru načina komunikacije, informacije o komunikaciji s Super Kartica Službom za korisnike (datum, vrijeme, kanal komunikacije, vrsta upita, sadržaj razgovora) i ostalim upitima ili zahtjevima upućenim Super Kartici kao što su komunikacija s Super Karticom telefonom, e-poštom te pismenim putem;
    o podaci o vašoj registraciji na Pika Kartica web-portalu (www.pikakartica.ba): datum i vrijeme prijave na web-portal, IP adresa, podaci o vašem web pretraživaču, podaci o vašem uređaju te popis aktivnosti povašem računu (primjerice uvid u stanje nagradnih bodova ili BONUS MARKI, promjena podataka po vašem računu);
    o podaci o vašoj registraciji u mobilnoj aplikaciji Pika Kartica (iOS/Android): datum i vrijeme prijave u mobilnu aplikaciju, podaci o vašem mobilnom uređaju te popis aktivnosti po Vašem računu (primjerice uvid u stanje nagradnih bodova ili BONUS MARKI, promjena podataka po vašem računu); o podaci o vašem korištenju drugog digitalnog sadržaja u okviru Programa što može uključivati podatke o datumu i vremenu pristupa tom sadržaju, IP adresu, podatke o vašem web pretraživaču te uređaju.
    U svrhu poboljšanja usluge i/ili za potrebe ispunjenja svrhe Programa svi pozivi na info telefon 080/022-228 i razgovori s Super Kartica Službom za korisnike mogu biti snimani.

3.1. Vaše lične podatke obrađujemo za potrebe Programa (učlanjenja u Program te vođenja Programa) odnosno (1) kako bismo vam kao članovima Programa omogućili da kupnjom i/ili upotrebom proizvoda i usluga partnera Programa, kao i sudjelovanjem u promotivnim aktivnostima organiziranim unutar Programa, ostvarite različite pogodnosti i (2) kako bismo vam na temelju vaših potrošačkih navika i interesa u okviru Programa, prilagođavali i slali ponude Super Kartice i/ili partnera Programa. Za te potrebe oslanjamo se na naš ugovor o članstvu (pristupnicu i Pravila Programa) kao pravni temelj obrade vaših ličnih podataka ili na legitimni interes kao voditelja Programa. U određenim slučajevima, na temelju vaše posebne saglasnosti možemo prikupljati dodatni set vaših podataka koji koristimo isključivo za potrebe Programa.

3.2. Vaše lične podatke obrađujemo kada je potrebno kako bismo udovoljili svojoj zakonskoj obvezi primjerice kako bismo odgovorili na vaš zahtjev kao ispitanika ili kao potrošača.

3.3. Vaše lične podatke obrađujemo kako bismo vam ponudili još bolje iskustvo i to na način da unaprijedimo servise unutar Programa primjerice našu mobilnu aplikaciju ili web stranicu ili vam ponudimo nove dodatne servise. Za te potrebe se oslanjamo na legitimni interes kao voditelja Programa.

3.4. Vaše lične podatke obrađujemo kako bismo otkrili ili spriječili sigurnosni propust ili incident ili nepravilno korištenje. Za te potrebe se oslanjamo na legitimni interes kao voditelja Programa.

3.5. Ako se ne slažete s načinom obrade vaših ličnih podataka, u svakom trenutku možete istupiti iz Programa u skladu sa Pravilima Programa.

4.1. Sigurnost vaših ličnih podataka nam je bitna te poduzimamo sve razumne mjere kako bismo ih zaštitili. Pravo pristupa vašim ličnim podacima ne dajemo trećim osobama osim u situacijama opisanim u nastavku.

4.2. Pristup vašim ličnim podacima imaju osobe koje nam pomažu voditi Program, i to samo za potrebe Programa, odnosno u cilju ispunjenja svrhe Programa. No i u tom slučaju te osobe imaju pristup samo onim ličnim podacima koji su im nužni za ispunjenje pojedine konkretne svrhe Programa, primjerice dostavu poštanskih pošiljki i/ili printanje personaliziranih ponuda ili izradu plastificiranih Pika kartica. To su osobe specijalizirane za (1) obradu pristupnica, (2) za izradu Pika Kartica, (3) za izradu printanih materijala (pogodnosti ili drugi marketinški materijal) ili izradu digitalnog sadržaja za članove Programa, (4) za slanje obavijesti i ponuda Programa te (5) za razvoj i održavanje ICT sistema kojima se koristimo. Super Kartica sa spomenutim pravnim osobama ima potpisane ugovore o poslovnoj suradnji u okviru kojih se, među ostalim, uređuje i područje zaštite i obrade vaših ličnih podataka.

5.1. Članovi ulaskom u Pika kartica obitelj sve pogodnosti bilježe na zajednički Pika Kartica račun (račun glavnog člana). Ulaskom u MPC obitelj pridruženim članovima obitelji se historija vlastitih Pika Kartica transakcija i elektronskih računa zamjenjuje historijom Pika Kartica transakcija i elektronskih računa (glavnog člana) Pika Kartica obitelji. Nove Pika Kartica transakcije i ostvarene pogodnosti, novi elektronski računi kao i podaci iz npr. Dječjeg kluba postaju dostupni svim članovima (nove) Pika Kartica obitelji. Isto vrijedi i u slučaju promjene obitelji.

5.2. Sve dok ste član Pika Kartica obitelji, prikazuju vam se Pika Kartica transakcije i elektronski računi svih članova Pika Kartica obitelji. Svaki član obitelji može na svoj uređaj preuzeti elektronske račune dostupne unutar obitelji. Glavni član može u vašu obitelj samostalno uključiti nove članove odnosno iz vaše obitelji samostalno izbaciti postojeće članove. Kada novi (dodatni) član ulazi u postojeću Pika Kartica obitelj, dobiva uvid u sve podatke zabilježene unutar obitelji.

5.3. Vaši podaci zabilježeni unutar Pika Kartica obitelji ostaju u obitelji i po vašem izlasku iz obitelji.

6.1. Vaši osobni podaci nalaze se na području BiH te ih ne prenosimo u treće zemlje.

7.1. Sigurnost vaših ličnih podataka nam je bitna te poduzimamo sve razumne mjere kako bismo ih zaštitili. Zbog toga Super Kartica, zajedno sa svojim pružateljima IT i drugih usluga, primjenjuje najbolje industrijske standarde (primjerice ISO 27001, CIS 20 Critical Controls i OWASP) uz primjenu naprednih informatičkih, tehničkih i fizičkih sigurnosnih rješenja i sustava kontrole.

8.1. Vaše lične podatke obrađujemo za vrijeme vašeg članstva u Programu. Nakon prestanka vašeg članstva u Programu prestaje uobičajena obrada vaših podataka te ih brišemo najkasnije u roku od 90 (devedeset) dana od prestanka vašeg članstva.

8.2. Ako ste nam uputili prigovor, vaše kontaktne podatke kao i vaš prigovor čuvamo godinu dana od primitka prigovora kako bismo udovoljili našoj zakonskoj obvezi zaštite potrošača. Vaš prigovor i predmetne kontaktne podatke brišemo u roku od tri (3) mjeseca od kada je prestala naša obaveza za čuvanje podataka po toj osnovi.

9.1. Profiliranje označava svaki oblik automatske obrade ličnih podataka članova u cilju procjene određenih ličnih karakteristika povezanih s pojedinim članom Programa. Budući da je jedna od svrha Programa obavještavati članove o njima prilagođenim ponudama Super Kartice i/ili partnera Programa na temelju njihovih potrošačkih navika i interesa iskazanih u Programu, u tom dijelu može doći do automatske obrade ličnih podataka članova Programa.

9.2. Automatska obrada ličnih podataka temeljem potrošačkih navika i iskazanih interesa članova Programa ima za svrhu isključivo poboljšanje korisničkog iskustva članova Programa kroz personalizaciju odnosno prilagodbu njima upućenih pogodnosti i/ili ponuda. Takva automatska obrada ličnih podataka ne proizvodi pravne posljedice niti na drugi način značajno utječe na članove Programa već se može koristiti isključivo kao temelj za odabir specifične pogodnosti i/ili ponude za članove Programa.

9.1. Profiliranje označava svaki oblik automatske obrade ličnih podataka članova u cilju procjene određenih ličnih karakteristika povezanih s pojedinim članom Programa. Budući da je jedna od svrha Programa obavještavati članove o njima prilagođenim ponudama Super Kartice i/ili partnera Programa na temelju njihovih potrošačkih navika i interesa iskazanih u Programu, u tom dijelu može doći do automatske obrade ličnih podataka članova Programa.

9.2. Automatska obrada ličnih podataka temeljem potrošačkih navika i iskazanih interesa članova Programa ima za svrhu isključivo poboljšanje korisničkog iskustva članova Programa kroz personalizaciju odnosno prilagodbu njima upućenih pogodnosti i/ili ponuda. Takva automatska obrada ličnih podataka ne proizvodi pravne posljedice niti na drugi način značajno utječe na članove Programa već se može koristiti isključivo kao temelj za odabir specifične pogodnosti i/ili ponude za članove Programa.

10.1. Pristup vašim ličnim podacima: Imate pravo tražiti potvrdu obrađujemo li vaše lične podatke, kao i pristup vašim ličnim podacima koje obrađujemo. Ta prava možete ostvariti na način da pošaljete Zahtjev za pristupanje ličnim podacima (dalje u tekstu: Zahtjev) putem mail info@pikakartica.ba. Na vaš Zahtjev odgovorit ćemo u najkraćem roku, a najkasnije u roku od mjesec dana od dana zaprimanja urednog Zahtjeva. U slučaju velikog broja Zahtjeva, kao i u slučaju složenosti vašeg upita moguće je da će nam biti potrebno dodatno vrijeme za odgovor. U tom slučaju blagovremeno ćemo vas obavijestiti te ćete dobiti naš odgovor najkasnije tri (3) mjeseca od dana zaprimanja urednog Zahtjeva.

10.2. Ispravak netačnih ličnih podataka: Imate pravo ispraviti ili nadopuniti svoje lične podatke u mobilnoj aplikaciji Pika Kartica , e-poštom na info@pikakartica.ba ili ličnim pozivom na 080/022-228.

10.3. Prigovor protiv obrade vaših ličnih podataka: Možete tražiti prestanak obrade vaših ličnih podataka u svrhu direktnog marketinga. U tom slučaju smatrat ćemo da ste ujedno podnijeli zahtjev za istupanje iz članstva u Programu, jer su ponude i pogodnosti koje možete ostvariti kod naših partnera jedna od osnovnih svrha Programa. Istupiti iz Programa možete odabirom opcije Iščlanjenje iz programa u administraciji vašeg profila na Pika Kartica mobilnoj aplikaciji ili ga možete zatražiti pozivom na 080/022-228.

10.4. Odabir načina komunikacije: Vi upravljate našom komunikacijom - Vi birate kako želite primati naše informacije i ponude partnera. Svoj odabir uvijek možete promijeniti pristupom na svoj profil na mobilnoj aplikaciji, e-poštom na e-adresu info@pikakartica.ba ili pozivom na infotelefon 080/022-228.

10.5. Pravo na prigovor Agenciji za zaštitu ličnih podataka: Kao član Programa u svakom trenutku imate pravo na pritužbu pred nadležnom Agencijom za zaštitu ličnih podataka (www.azop.ba) u vezi s obradom i zaštitom vaših ličnih podataka iz članstva u Programu.

10.6. Kada se koristite svojim pravima, uzmite u obzir sljedeće: U slučaju da se odlučite koristiti jednim ili više od prethodno navedenih prava Super Kartica ima pravo provjeriti vaš identitet, sve u svrhu zaštite vaših ličnih podataka. Ako često ili prekomjerno tražite pristup ili prijenos vaših ličnih podataka (primjerice, ako tražite sve lične podatke u pismenom obliku ili je od prošlog zahtjeva prošlo manje od šest (6) mjeseci), Super Kartica ima pravo tražiti podmirenje svojih troškova prije provođenja takve radnje.

Pravila nagrađivanja

Ovo su Pravila nagrađivanja programa nagrađivanja lojalnosti pod nazivom Pika Kartica program ili skraćeno Pika Kartica (u daljnjem tekstu: Program). Pravila nagrađivanja dopunjuju te se pozivaju na Pravila Programa koja uređuju odnos Super Kartice kao voditelja Programa te svake osobe
koja dobrovoljno sudjeluje u Programu kao njegov član te su dostupna na stranici www.pikakartica.ba. Pravila nagrađivanja sadrže informacije o partnerima koji sudjeluju u Programu, kako članovi Programa mogu ostvariti pogodnosti kod partnera Programa, odnosno informacije o načinu sakupljanja i iskorištavanja nagradnih bodova, BONUS MARKI i drugih pogodnosti kod partnera Programa.

Pravo na sakupljanje nagradnih bodova, BONUS MARKI i drugih pogodnosti, članovi Programa ostvaruju korištenjem Pika kartice i ASA Banka platne Pika Kartice na prodajnim mjestima partnera Programa kod kojih je moguće sakupljati nagradne bodove i BONUS MARKE u skladu s ovim Pravilima nagrađivanja. Kako bi ostvarili pravo na dodjelu nagradnih bodova i BONUS MARKI, članovi su obavezni na prodajnom mjestu partnera Programa prilikom kupnje/ugovaranja proizvoda ili usluge Partnera predočiti svoju fizičku ili elektroničku Pika Karticu ili upisati broj Pika kartice u internetskim trgovinama partnera Programa.

Članovima Programa koji su prilikom učlanjenja ili kasnije tijekom članstva u Programu prijavili svoj broj tekućeg računa ili kreditnog računa kartice izdate od strane ASA mogu sakupljati nagradne bodove i BONUS MARKE svakim plaćanjem debitnim karticama Platna ASA Banka Pika Kartica na bilo kojem prodajnom mjestu u zemlji i inozemstvu, jednokratno ili na rate, uz predočenje broja Pika kartice koji se nalazi na istoj, prema ovim Pravilima nagrađivanja. Plaćanjem Platnim ASA Banka Pika karticama kod partnera Programa kod kojih je moguće sakupljati nagradne bodove i BONUS MARKE, članovi mogu ostvariti još veći nagradni iznos, jer ih u tom slučaju nagradnim bodovima i BONUS MARKAMA nagrađuju i partner Programa kod kojeg kupuju i ASA banka za upotrebu kartica.

Obračunsko razdoblje u kojem članovi mogu sakupljati i iskorištavati BONUS MARKE predstavlja razdoblje od godinu dana i traje od 1.1 do 31.12 svake godine. Iznimno, prvo obračunsko razdoblje ovih Pravila nagrađivanja počinje 01.03.2024. . godine i traje do 31. 12. 2024. godine.

Odobrene BONUS MARKE na računu, odnosno Pika Kartici, članovi Programa mogu iskoristiti pri sljedećoj kupnji, , potrošiti kasnije ili sakupljati na duži rok tijekom obračunskog razdoblja, jer se BONUS MARKE sakupljeni u jednoj godini mogu iskoristiti do 10.1. sljedeće godine.

Za iskorištavanje BONUS MARKI prilikom kupnje kod partnera Programa članovi su dužni predočiti svoju Pika Karticu ili elektroničku karticu na mobilnoj aplikaciji na blagajni partnera Programa.
Ukoliko član ne iskoristi sve BONUS MARKE do kraja godine, preostali iznos BONUS MARKI raspoloživ na Pika Kartica računu, odnosno Pika Kartici člana na dan 31. 12. tekuće godine može se iskoristiti najkasnije do 10.1. sljedeće godine.

Primjer: u razdoblju od 1. 1. do 31. 12. 2024. godine član je sakupio nagradni iznos od 50 BONUS MARKI. Istodobno, u istom razdoblju član je iskoristio iznos od 40 BONUS MARKI. Na dan 31.12. 2024. godine na Pika Kartica računu člana je preostao nagradni iznos od 10 BONUS MARKI koji se prenosi u sljedeće obračunsko razdoblje i koji se može iskoristiti najkasnije do 10.1.2025., nakon čega se BONUS MARKE poništavaju.

KONZUM BIH

www.konzum.co.ba

Mercator BIH

www.mercator.ba

Način sakupljanja: provlačenjem Pika kartice na prodajnom mjestu partnera.

  • Gotovina, bankovne kartice 0,3 % povrat u bodovima
  • Pika Kartica Bonus proizvodi u Konzumu: za kupnju proizvoda s posebnom oznakom Pika Kartica BONUS član sakuplja dodatne BONUS MARKE istaknute na samom proizvodu, koji se sabiraju sa BONUS MARKAMA ostvarenim na ukupan iznos iste kupnje u Konzumu
Kada član koristi svoje BONUS MARKE za kupnju posebno označenih artikala, Konzum mu odobrava dodatan popust na kupnju te se primjenjuje cijena istaknuta na samom proizvodu.

ASA BANKA

www.asabanka.ba

Način sakupljanja: provlačenjem Platne ASA Banka Pika kartice u zemlji ili inozemstvu:

  • 0,5 % povrata na iznos transakcije plaćene sa Platnom ASA Banka Pika Karticom
Partneri Programa mogu odrediti pojedine proizvode i usluge na koje se ne dodjeljuju nagradni bodovi, odnosno BONUS MARKE (primjerice za kupnju cigareta, bonova za mobitel, štampe, i sl.) o čemu će članovi Programa biti obaviješteni na prodajnim mjestima partnera Programa.
Dodijeljeni nagradni bodovi, BONUS MARKE i druge pogodnosti mogu se oduzeti (poništiti) ako Super Kartica i/ili partner Programa utvrde da je član prekršio Pravila Programa i/ili Pravila nagrađivanja i/ii druge uslove partnera Programa koji se primjenjuju na članove Programa. Dodijeljeni nagradni bodovi, BONUS MARKE i druge pogodnosti mogu se članu oduzeti (poništiti) i u slučaju kada su mu dodijeljeni pogreškom. Također, partneri Programa imaju pravo oduzeti (poništiti) sakupljene nagradne bodove odnosno BONUS MARKE za cijeli ili djelomičan povrat iznosa maloprodajne cijene ako član iz bilo kojeg razloga vraća ili zamjenjuje kupljeni proizvod ili uslugu prilikom čije kupnje/ugovaranja je sakupio predmetne nagradne bodove, odnosno BONUS MARKE. Ako je član u međuvremenu iskoristio oduzete (poništene) BONUS MARKE, iskorišteni iznos bit će namiren novododijeljenim BONUS MARKAMA.
Osim nagradnih bodova i BONUS MARKI, članovi Programa mogu sticati i druge pogodnosti kod partnera Programa, ovisno o potrošačkim navikama članova, dostavljenim dodatnim podacima i iskazanim interesima u okviru Programa. Pogodnosti se dostavljaju članovima poštom ili drugim elektroničkim kanalima (e-pošta, SMS/Viber, mobilna aplikacija, kuponi na blagajni i dr.) na kontaktne podatke koje su članovi naveli prilikom učlanjenja ili naknadno tijekom članstva u Programu. Tako dostavljene pogodnosti imaju jasno definirana pravila iskorištavanja i naznačen datum do kada se mogu iskoristiti kod pojedinih partnera Programa.
Članovi koji nisu naveli pojedine kontakt podatke prilikom učlanjenja ili naknadno tijekom članstva u Programu moguće neće imati pristup svim pogodnostima Programa, odnosno mogu imati pristup ograničenoj ponudi partnera Programa.

Pika kartica obitelj

Sve informacije o vašoj Pika Kartica obitelji kao i sve zahtjeve za ulaskom ili izlaskom iz Pika Kartica obitelji, promjenom glavnog člana i slično možete pronaći na našoj Pika Kartica aplikaciji klikom na „Moji podaci“ pa zatim na „Moja obitelj“ ili pozivom na 080 02 22 28.

Ulaskom ili promjenom Pika Kartica obitelji, pridruženom članu se prikazuju Pika Kartica transakcije odnosno glavnog člana Pika Kartica obitelji i drugih pridruženih članova obitelji. Historija vlastitih Pika Kartica transakcija i e-računa članu više nije dostupna. Buduće Pika Kartice kao i podaci Pika klubića pridruženog člana postaju od ulaska u (novu) Pika Kartica obitelj dostupni svim članovima te Pika Kartica obitelji. Isti podaci ostaju u Pika Kartica obitelji i po izlasku pojedinog člana iz Pika Kartica obitelji. Kada novi (dodatni) član ulazi u postojeću Pika Kartica obitelj, dobiva uvid u podatke zabilježene unutar te Pika Kartica obitelji.

Sve pogodnosti članova Pika Kartica obitelji bilježe se na zajednički Pika Kartica račun (račun glavnog člana), a ulaskom u Pika Kartica obitelj Vaše trenutne pogodnosti prenose se na taj isti zajednički račun. Te pogodnosti ostaju u obitelji i po Vašem izlasku iz obitelji. Svaki član obitelji može samostalno i bez ograničenja koristiti sve pogodnosti na zajedničkom računu, uključujući sve BONUS MARKE.

Obitelj čini glavni član zajedno sa svim (drugim) članovima koji su se pridružili njegovoj obitelji – pridruženim članovima. Član ulazi u obitelj na način da pošalje zahtjev drugom članu za pridruživanjem (koji postaje glavni član). Ako je glavni član već dio postojeće obitelji, član ulazi u njegovu postojeću obitelj. Sve članove obitelji možete vidjeti putem mobilne aplikacije. Pojedini član ostaje u obitelji sve dok ne odluči izaći iz obitelji ili dok ga glavni član ne isključi iz obitelji.

Glavni član može u obitelj uključivati dodatne članove te isključivati pridružene članove iz obitelji. Glavni član može, na zahtjev drugog (pridruženog) člana, prenijeti na njega /nju svoju ulogu „glavnog“ člana obitelji. Ako glavni član pošalje zahtjev za pridruživanjem drugom članu Pika Kartica programa, glavni član i svi (pridruženi) članovi njegove obitelji se pridružuju tom drugom članu (novi glavni član) i njegovoj obitelji. Glavni član izlazi iz obitelji na način da isključi sve pridružene članove iz svoje obitelji. Tko je aktualni glavni član obitelji uvijek možete vidjeti putem mobilne aplikacije.

Pridruženi član može u svakom trenutku istupiti iz obitelji. U slučaju istupanja, sve pogodnosti ostaju u obitelji i po izlasku iz obitelji. Također, u slučaju istupanja svi podaci pridruženog člana o Pika Kartica transakcijama i ostvarenim pogodnostima, e-računi kao i podaci iz Pika klubića ostaju dostupni u obitelji. Ako pridruženi član obitelji pošalje zahtjev za pridruživanjem drugom članu Pika Kartica programa, ulaskom u novu obitelj automatski izlazi iz postojeće obitelji.

Opća pravila privatnosti

1.1. Opšta pravila privatnosti donosi Super Kartica d.o.o. Sarajevo, Ložionička broj 16 , MBS: 65-01-0492-14, ID: 4202007740006 (dalje u tekstu: Super Kartica) kao kontrolor obrade ličnih podataka. Opšta pravila privatnosti uređuju pitanje obrade ličnih podataka poslovnih partnera Super Kartice, kandidata koji se Super Kartici javljaju za posao i ostalih fizičkih osoba koje se obraćaju Super Kartici sa svojim prijedlozima, pitanjima ili prigovorima.

1.2. Osim ovih Opštih pravila privatnosti, Super Kartica je kao voditelj obrade objavio i Pravila privatnosti za članove Pika Kartica programa (https://www.pikakartica.ba) koja sadržavaju informacije o obradi ličnih podataka članova Pika Kartica programa. Ova Opšta pravila privatnosti ne primjenjuju se na članove Pika Kartica programa.

1.3. Ova verzija Općih pravila privatnosti primjenjuje se od 01.03. 2024. godine .

2.1. Koje vaše lične podatke obrađujemo?

2.1.1. Ako ste zaposlenik ili ovlaštena osoba naših poslovnih partnera (npr. naručitelja naših usluga, pružatelja usluga, partnera Pika Kartica programa ili slično), obrađujemo vaše lične podatke, i to one koje ste nam dali, odnosno koje nam je naš poslovni partner dao prilikom uspostavljanja i održavanja našeg poslovnog odnosa. To su sljedeći lični podaci:

2.1.1.1. ime, prezime te položaj u pravnoj osobi;

2.1.1.2. podaci za kontakt (telefon, e-adresa).

2.2.1. Vaše lične podatke obrađujemo u sljedeće svrhe:

2.2.1.1. Kako bismo ispunili svoje ugovorne obveze prema našem poslovnom partneru i poduzeli druge potrebne radnje u vezi sa sklapanjem i izvršavanjem ugovora s našim poslovnim partnerom (npr. zbog izdavanja faktura, isporuka robe ili slično) ili prethodnih radnji (npr. slanje ponuda). U tom slučaju osnova je za obradu vaših ličnih podataka naš legitiman interes.

2.2.1.2. U drugim situacijama kad imamo legitimni interes (npr. kad je to nužno za provođenje sigurnosnih mjera, interne kontrole ili slično).

2.2.1.3. Kako bismo ispunili svoje zakonske obveze (npr. odgovor na zahtjev u vezi s vašim ličnim podacima). U tom slučaju osnova je za obradu vaših ličnih podataka ispunjenje naše zakonske obaveze.

2.2.2. U svakom slučaju, naši poslovni partneri obavezni su vas obavijestiti o tome da nam prosljeđuju vaše lične podatke (kad je to slučaj).

2.3. Zbog izbjegavanja svake sumnje ova Opšta pravila privatnosti ne uređuju pitanje obrade ličnih podataka zaposlenika Super Kartice. Informacije o obradi ličnih podataka zaposlenika Super Kartice dostupne su u zasebnim pravilima namijenjenim isključivo zaposlenicima Super Kartice.

3.1. Koje vaše lične podatke obrađujemo?

3.1.1. Obrađujemo lične podatke koje smo prikupili u vašim prijedlozima, pitanjima ili prigovorima koje ste nam uputili e-poštom, putem obrazaca na našim internetskim stranicama ili pismenim putem. To su sljedeći podaci – odstupanja kod pojedinih obrazaca su moguća (u kojima vas tražimo manje podataka):

3.1.1.1. ime i prezime;

3.1.1.2. podaci za kontakt (telefon, e-mail).

3.2. U koju svrhu obrađujemo vaše lične podatke?

3.2.1. Vaše lične podatke obrađujemo u sljedeće svrhe:

3.2.1.1. Kako bismo odgovorili na vaše prijedloge, pitanja odnosno prigovore kao i dokazali urednost našeg postupanja. U tom je slučaju osnova za obradu vaših ličnih podataka naš legitimni interes.

3.2.1.2. Kako bismo ispunili svoje zakonske obveze (npr. propise o zaštiti potrošača). U tom je slučaju osnova za obradu vaših ličnih podataka ispunjenje naše zakonske obveze.

4.1. Koje vaše lične podatke obrađujemo?

4.1.1. Obrađujemo vaše lične podatke koje ste nam dali, odnosno one koje smo sami prikupili u svrhu zapošljavanja. To su sljedeći podaci:

4.1.1.1. Vaše podatke koje navedete u svojoj biografiji ili molbi za posao – ali nikada ne posebne kategorije ličnih podataka.

4.1.2. U slučaju zasnivanja radnog odnosa od vas ćemo prikupiti i dodatne podatke koje moramo prikupljati u skladu s radnopravnim propisima. Na obradu tih ličnih podataka primjenjuju se naša Pravila privatnosti za zaposlenike.

4.2. U koju svrhu obrađujemo vaše lične podatke?

4.2.1. Vaše lične podatke obrađujemo u sljedeće svrhe:

4.2.1.1. Ako ste kandidat za određeno radno mjesto, vaše lične podatke obrađujemo kako bismo poduzeli radnje potrebne zbog odabira i zapošljavanja novih zaposlenika (npr. zbog organizacije razgovora za posao). U tom je slučaju osnova za obradu vaših ličnih podataka naš legitimni interes.

4.2.1.2. Ako ste nam poslali otvorenu molbu za posao, vaše lične podatke obrađujemo kako bismo vas uzeli u obzir prilikom traženja novih radnika te kontaktirali s vama u svrhu zapošljavanja. U tom je slučaju osnova za obradu vaših ličnih podataka naš legitimni interes.

4.2.1.3. Ako ste nam prilikom prijave na konkurs za određeno radno mjesto dali svoju saglasnost da vaše podatke prikupimo u svoju evidenciju te vam se obratimo i za druga radna mjesta, vaše lične podatke obrađujemo kako bismo vas uzeli u obzir prilikom traženja novih radnika i obratili vam se u svrhu zapošljavanja. U tom je slučaju osnova za obradu vaših ličnih podataka vaša saglasnost.

4.2.1.4. Kako bismo ispunili svoje zakonske obveze (npr. odgovor na zahtjev u vezi s vašim ličnim podacima). U tom je slučaju osnova za obradu vaših ličnih podataka ispunjenje naše zakonske obveze.

5.1. Sigurnost vaših ličnih podataka nam je bitna te poduzimamo sve razumne mjere kako bismo ih zaštitili.

5.2. Treće osobe imaju pravo pristupa i obrade vaših ličnih podataka samo u sljedećim situacijama:

5.2.1. Treći pružatelji usluga čijim se uslugama koristimo za potrebe našeg operativnog poslovanja kao što su primjerice usluge pronalaska, selekcije i testiranja kandidata za posao, zatim poštanske i kurirske usluge, usluge marketinga, tiskare, IT usluge i slično. Predmetne pružatelje usluga odabrali smo pažljivo i redovito ih provjeravamo, posebno kad je riječ o njihovu pažljivom rukovanju podacima. Svi pružatelji usluga obvezni su držati vaše lične podatke povjerljivima. U tom slučaju oni vaše lične podatke obrađuju isključivo prema našim uputama.

5.2.2. Treći pružatelji usluga čijim se uslugama koristimo kako bismo udovoljili nekoj svojoj zakonskoj obvezi ili kad za to imamo opravdan interes, kao što su primjerice revizori, društva za certifikaciju i slično. U tom slučaju oni vaše lične podatke obrađuju na temelju i u skladu s danim im zakonskim ovlaštenjima i pravilima.

5.2.3. Nadležna tijela kod provedbe nadzora nad zakonitošću poslovanja i postupanja. U tom slučaju ona vaše lične podatke obrađuju u skladu sa njihovim zakonskim ovlastima.

6.1.Vaše lične podatke ne prenosimo u treće zemlje.

7.1. Sigurnost vaših ličnih podataka nam je bitna te poduzimamo sve razumne mjere kako bismo ih zaštitili. Zbog toga Super Kartica zajedno sa svojim pružateljima IT i drugih usluga primjenjuje najbolje industrijske standarde (primjerice ISO 27001, CIS 20 Critical Controls i OWASP) uz primjenu naprednih informatičkih, tehničkih i fizičkih sigurnosnih rješenja i sistema kontrole.

8.1. Vaše lične podatke čuvamo tokom sljedećih razdoblja:

8.1.1. Podatke kod kojih postoji zakonom definiran rok čuvanja čuvamo tokom tog razdoblja i brišemo u dodatnom razdoblju od godinu dana.

8.1.2. Ako ste zaposlenik ili druga povezana osoba našeg poslovnog partnera, vaše lične podatke čuvamo tokom cijelog razdoblja valjanosti ugovora s našim poslovnim partnerom i brišemo ih u dodatnom razdoblju od šest godina od prestanka ugovora (razdoblje zastare od pet godina uvećano za jednogodišnje razdoblje za brisanje). Iznimka su podaci kod kojih postoji zakonski definiran rok čuvanja.

8.1.3. Ako ste zainteresirani za zaposlenje ili studentski rad kod nas, vaše lične podatke koje ste nam dostavili u prijavi na pojedinačni oglas za posao čuvamo dok traje postupak selekcije te ih nakon završetka postupka brišemo u roku ne dužem od šest mjeseci od dana završetka postupka zapošljavanja. Smatra se da je postupak zapošljavanja završio najkasnije prvog radnog dana novog zaposlenika. Iznimno, u slučaju da niste odabrani za posao, Vaše lične podatke zadržavamo samo ako ste nam za to dali svoju posebnu saglasnost.

8.1.4. Ako ste zainteresirani za zaposlenje kod nas i poslali ste nam otvorenu molbu za posao, vaše lične podatke držimo kroz period od 2 (dvije) godine, pri čemu taj period započinje od kraja godine kada smo zaprimili Vašu konkretnu prijavu

8.1.5. Lične podatke koje obrađujemo na temelju našeg legitimnog interesa čuvamo sve dok postoji naš legitimni interes te ih brišemo u razdoblju od godine dana od prestanka našeg legitimnog interesa. Iznimka su podaci kod kojih postoji zakonom definiran rok čuvanja.

8.1.6. Lične podatke koje obrađujemo na temelju vaše saglasnosti čuvamo sve dok imamo vašu saglasnost. U slučaju povlačenja saglasnosti brišemo ih u najkraćem nama mogućem roku. Ako je saglasnost dana na određeno razdoblje, vaše podatke brišemo nakon isteka tog razdoblja u najkraćem nama mogućem roku.

9.1. Kad želite iskoristiti jedno ili više od u nastavku navedenih prava, Super Kartica ima pravo provjeriti vaš identitet, sve u svrhu zaštite vaših ličnih podataka. Ako često ili prekomjerno tražite pristup ili prijenos vaših ličnih podataka (primjerice ako tražite sve lične podatke u pismenom obliku ili je od prošlog istovjetnog zahtjeva prošlo manje od šest mjeseci), Super Kartica ima pravo tražiti podmirenje svojih troškova prije provođenja takve radnje.

9.2. U nastavku navedena prava ostvarujete na način da pošaljete Zahtjev na mail adresu info@pikakartica.ba. Na vaš zahtjev odgovorit ćemo u najkraćem roku, a najkasnije u roku od mjesec dana od dana zaprimanja urednog Zahtjeva. U slučaju zaprimanja velikog broja Zahtjeva, kao i u slučaju složenosti vašeg upita, moguće je da će nam biti potrebno dodatno vrijeme za odgovor. U tom slučaju pravodobno ćemo vas obavijestiti i dobit ćete naš odgovor najkasnije tri mjeseca od dana zaprimanja urednog Zahtjeva.

9.3. Pristup vašim ličnim podacima:

Imate pravo zatražiti od nas potvrdu o tome obrađujemo li vaše lične podatke, kao i pristup svojim ličnim podacima koje obrađujemo.

9.4. Ispravak netačnih ličnih podataka:

Imate pravo zatražiti ispravak vaših netačnih ličnih podataka i nadopuniti svoje lične podatke

9.5. Prenosivost ličnih podataka:

Imate pravo zatražiti prijenos vaših ličnih podataka (koje obrađujemo na temelju ugovora ili saglasnosti).

9.6. Prigovor protiv obrade vaših ličnih podataka:

Imate pravo prigovoriti na obradu vaših ličnih podataka kao i općenito na naš način postupanja s vašim ličnim podacima.

9.7. Pravo na ograničenja u obradi vaših ličnih podataka:

U određenim slučajevima predviđenim propisima koji uređuju pitanje zaštite ličnih podataka imate pravo zatražiti ograničenje obrade vaših podataka.

9.8. Pravo na povlačenje saglasnosti i pravo na zaborav:

Imate pravo u svakom trenutku povući saglasnost za daljnju obradu ličnih podataka. Povlačenje saglasnosti ne utječe na obrade provedene na temelju saglasnosti prije njezina povlačenja.

9.9. Pravo na prigovor Agenciji za zaštitu ličnih podataka:

U svakom trenutku imate pravo na prigovor nadležnom tijelu za zaštitu ličnih podataka – Agenciji za zaštitu ličnih podataka (www.azop.ba) – u vezi s obradom i zaštitom svojih ličnih podataka.

Čuvajte svoje pristupne podatke

Vaša lozinka omogućava pristup Vašem Pika Kartica računu, a svatko tko ima Vašu lozinku i podatak o broju Pika Kartice, može pristupiti Vašem Pika Kartica računu. U tom slučaju možete biti izloženi neovlaštenom pristupu Vašim povjerljivim podacima ili eventualnoj zloupotrebi Vaših povjerljivih podataka od strane neovlaštenih trećih osoba.

Vaš Pika Kartica račun je namijenjen samo Vama kao članu Pika Kartica programa nagrađivanja lojalnosti. Račun sadrži Vaše podatke u okviru Pika Kartica programa, odnosno podatke koje ste nam dali prilikom Vašeg učlanjenja, kao i one koji su prikupljeni kroz Vaše korištenje Pika Karticom, sve u skladu sa Pravilima programa te Pravilima privatnosti.

Osim pristupa Vašim podacima, kao što su Vaše transakcije, kupovne navike i slično, pristup Vašem Pika Kartica računu, omogućava i upravljanje svim Vašim ostvarenim uštedama i pogodnostima pa tako i BONUS MARKAMA. To znači da treća osoba ili aplikacija kojoj ste objelodanili svoju lozinku i/ili broj Pika Kartice ima pristup Vašem Pika Kartica računu te može eventualno neovlašteno iskoristiti Vaše BONUS MARKE.

Važno je čuvati lozinku svog Pika Kartica računa i broj Pika kartice. Nemojte spomenute podatke davati trećim osobama u koje nemate povjerenje i/ili pohranjivati u aplikacije trećih strana kojima ne vjerujete. Ukoliko svoju lozinku i/ili broj Pika kartice objelodanite trećim osobama i/ili pohranite u aplikaciju treće strane, gubite kontrolu nad svojim Pika Kartica računom te svojim podacima i BONUS MARKE kojima raspolažete te se nepotrebno izlažete mogućnosti zlonamjernog i neovlaštenog korištenja Vašeg Pika Kartica računa.

Jednostavno promijenite svoju lozinku kroz svoj Pika Kartica račun. Novu lozinku ili broj Pika Kartice nemojte dijeliti s trećima osobama niti ju pohranjivati u aplikacije trećih strana koje nisu povezane s partnerima Pika Kartica programa nagrađivanja lojalnosti (više na www.pikakartica.ba).

Više o kolačićima

Ova web stranica na Vaš kompjuter sprema malenu količinu informacija tzv. kolačića (eng. cookies). Neki kolačići služe da bi web stranica uopšte radila, drugi da bi bolje (brže, preglednije ili slično) radila dok treći da bi vlasnik web stranice dobio više informacija o posjetiteljima web stranice.

Kada pristupate na našu web stranicu, sami odabirete kolačiće koje ste spremni podijeliti s nama kao vlasnicima web stranice:

To su kolačići koji su nam nužni da bi web stranica uopće radila. Primjerice oni pamte koji je bio Vaš odabir kolačića. Naša web stranica uvijek prikuplja strogo potrebne kolačiće kako bi radila te za isto ne traži Vašu zasebnu suglasnost.

To su kolačići koji nam pomažu bolje razumjeti način na koji koristite našu web stranicu, sve kako bi ju mogli bolje prilagoditi Vašim potrebama. Primjerice oni pamte kada ste pristupili našoj web stranici, koje naše podstranice ste posjećivali i slično. Naša web stranica prikuplja analitičke kolačiće samo ako ste nam za to dali saglasnost.

Ako želite kasnije promijeniti odabir analitičkih kolačića, isto možete napraviti putem ikone Postavke za kolačiće koja se nalazi na dnu naše web stranice. Klikom na tu ikonu, otvorit će Vam se pretraživač gdje možete odabrati kolačiće koje će naša stranica (ubuduće) spremati. Potom je potrebno ažurirati postavke Vašeg internetskog preglednika (ažurirati web stranicu).

Dodatno, postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u Vašem internetskome pregledniku. Više o tome možete saznati klikom na bilo koji od sljedećih linkova:

Društvo:

Super Kartica d.o.o. Sarajevo

Sjedište i adresa:
BiH-71000 Sarajevo, Ul. Ložionička 16, Sarajevo-Novo Sarajevo
Osnovna djelatnost:
Ostale informacijske uslužne djelatnosti ,d.n šifra 63.99
Pravni oblik:
Društvo s ograničenom odgovornošću
ID:
4202007740006
Matični broj subjekta (MBS):
65-01-0492-14
Registarski sud:
Općinski sud u Sarajevu
Osnovni kapital:
2.000,00 KM, uplaćen u cijelosti
Uprava:
Dobrača Emir - direktor sa ograničenjem ovlaštenja u skladu sa odlukom o promjeni obima ovlaštenja uprave društva od 07.05.2020. godine. Tako da obavljanje svih pravnih radnji i poslova vrši uz supotpis izvršnog direktora.
Bilić Nedeljka - izvršni direktor sa ograničenjem ovlaštenja u skladu sa odlukom o promjeni obima ovlaštenja uprave društva od 07.05.2022 godine. Tako da obavljanje svih pravnih radnji i poslova vrši uz supotpis direktora.
Kontakt podaci službenika za zaštitu osobnih podataka:
Tel: 080/022-228
Email: info@pikakartica.ba
Žiro račun:
3387202238155693
Telefon:
080/022-228
Super Kartica d.o.o. Sarajevo posluje unutar Fortenova Grupe.