O nama

Osnovne informacije

Kako mogu dobiti PikaKarticu?
Član PikaKartica programa lojalnosti možete postati online ili putem pristupnice koju možete pronaći na prodajnim mjestima Partnera. Pristupnicu je potrebno ispuniti, potpisati i ubaciti u označenu kutiju na prodajnim mjestima Partnera. Na pristupnici ćete pronaći i privremenu karticu koju je potrebno odcijepiti i vlastoručno potpisati nakon čega ista postaje validna za korištenje sve do primitka Vaše lične PikaKartice i prijesaka za ključeve kako biste u program lojalnosti mogli uključiti i članove Vaše porodice.
Kako se mogu učlaniti u PikaKartica program lojalnosti online?
Član PikaKartica programa lojalnosti postajete kada upišete sve obavezne podatke i izjavite saglasnost sa pravilima programa u formularu za učlanjenje, nakon čega ćemo Vam poslati PikaKarticu i privjeske za ključeve na kućnu adresu.
Kako se sakupljaju bodovi?
Bodove sakupljate provlačenjem Kartice prilikom svake kupovine kod Partnera.
Gdje mogu iskoristiti bodove?
Bodove možete iskoristiti prilikom kupovine na svim prodajnim mjestima partnera u programu: Mercator, Hifa Petrol.

Članstvo u PikaKartica programu lojalnosti

Izgubio/la sam PikaKarticu. Šta da radim?
U slučaju gubitka PikaKartice, možete uzeti novu privremenu karticu sa pristupnice koju ćete pronaći na prodajnim mjestima Partnera. Vlastoručno potpisanu privremenu karticu možete početi koristiti, a obavezne podatke sa pristupnice nije potrebno ponovo ispunjavati. Nazovite nas na besplatni INFO telefon 080 02 22 28 i povezat ćemo sve trasakcije i ostvarene bodove sa privremene kartice sa Vašom novom Karticom.
Koliko traje obračunski period?
Svaki obračunski period traje 3 mjeseca. Periodi počinju 1. februara, 1. maja, 1. augusta i 1. novembra.
Još uvijek imam privremenu karticu. Kada ću dobiti stalnu?
Vaša lična PikaKartica je u procesu izrade ili slanja na kućnu adresu. Ukoliko je Vaše vrijeme čekanja duže od četiri sedmice, ljubazno Vas molimo da nas pozovete na besplatni INFO telefon 080 02 22 28.
Kako mogu provjeriti stanje svojih bodova?
Stanje svojih bodova možete provjeriti prijavom u svoj račun ili pozivom na besplatni INFO telefon 080 02 22 28.
Da li je članstvo u PikaKartica programu lojalnosti besplatno?
Da. Vaše članstvo je u potpunosti besplatno.

Ostala pitanja

Da li mogu sakupljati bodove sa članovima svoje porodice?
Ukoliko želite sakupljati bodove zajedno sa članovima svoje porodice, to možete napraviti na više načina. Najjednostavniji način je dodjela privjesaka za ključeve članovima Vaše porodice, a također možete izvršiti spajanje više korisničkih računa u jedan porodični račun. Isto možete učiniti putem naše internet stranice ili pozivom na besplatni INFO telefon 080 02 22 28.
Da li mogu promijeniti svoje lične podatke?
Vaše lične podatke možete promijeniti u svakom trenutku putem naše internet stranice ili pozivnom na besplatni info telefon 080 02 22 28.
Na koji način mogu dobiti novu karticu i/ili privjeske za ključeve ukoliko su mi se isti oštetili?

U slučaju oštećenja Kartice ili provjesaka kontaktirajte nas putem e-maila ili besplatnog info telefona 080 02 22 28 i za Vas ćemo izraditi nove, te ih poslati na Vašu kućnu adresu.

Da li mogu dati samo djelimičnu saglasnost za obradu svojih podataka?
Djelimičnu saglasnost za obradu Vaših podataka dajete ukoliko prilikom registracije naznačite da ne želite da Vas PikaKartica informira o novostima u ponudi, proizvodima i specijalnim ponudama partnera i učestvovanja u istraživačkim projektima.
Koliko je potrebno da se obrade podaci sa pristupnice?

Za obradu podataka sa pristupnice potrebno je do 30 dana. Ukoliko nakon isteka tog perioda niste dobili Vašu PikaKarticu, molimo da nas kontaktirate putem besplatnog INFO telefona 080 02 22 28.




Trebate li dodatne informacije?

Pitanja Email Besplatni info telefon 080 02 22 28

Prijavite se u svoj korisnički račun ili postanite član

Imam karticu Želim karticu